PCF - 8583

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:11 CET 2004

cau honzo,

>Mate nekdo nejake prakticke zkusenosti s PCF 8583 ?? zajimalo by me
>predevsim overene zapojeni pro zalohovani dat a casu..

zalohovani te potvory mam vyreseno tak,  ze je napajenej porad z baterky
3,6V,
paralelne s baterkou je 3v6 zenerka a na ni odpor z +5V.  Napeti na nem by
melo
asi byt co nejstalejsi - puvodne jsem to mel tak, ze kdyz bylo zarizeni
zapnuty, tak
mel 5V a ze zalohy 3.6V. Hodne se ale opozdoval pri baterkovym provozu
(pri krystalu me to celkem prekvapuje).

>Jakou to ma casovou stalost a beznymi xtaly ?? - kde jste je koupili a v
>jake cenove relaci....

pouziva to tusim 32.768, ale chce to doladovaci kondikovej trimr (jako v
data sheetu), jinak nic moc presnost (a zavisle na napeti).

Krystal jsem koupil v SOSu, ale v posledni sdelovacce jsem videl
inzerat Koaly_Brno, kde ho nabizi asi za 8Kc. Otazkou je ale mnozstvi....

BTW: k te AVR desce co jsem ti o ni psal jsem uz ten komunikacni
protokol vyresil. Napsal jsem na to TCI/IP-UDP klienta pod SLIPem,
takze je to uplne univerzalni a jeste routovatelny prez site.....
Myslim ze to nema cenu menit za nejaky vlastni vymysleny protokol.
Dnes jsem si poridil sikovny radiovy pojitka na 433MHz, tak uvazuju,
ze bych to k tomu pri chvilce mohli pridelat. Pak to bude zajimave....

bye zdvorak