Termoclanky

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

On Wed, 15 Jul 1998, Libor Kavan wrote:

> Zdravim vsechny, mam jeden dotaz: nezkousel jste nekdo delat teplomer s
> termoclankem? Vubec se mi nedari udelat nejaky zesilovac pro
> termoclanek. Jedna se o teploty asi kolem 600 stupnu, presnost tak +-1
> stupen, i horsi. Nasledoval by a/d prevod ( asi TLC549) a Atmel. Diky za
> kazdou radu ...  S pozdravem

Mno my jsme ve skole programovali pro 51 mereni odporu - stacil k tomu
jeden vystupni IO drat a jeden vstupni za komparatorem - 2051 to ma v sobe
ten komparator. Principem bylo Stridou vystupniho signalu vytvorit za rc
clankem takove napeti aby bylo stejne jako to co dala delic - pak se to
porovnalo komparatorem a podle toho zpetna vazba na tu vystupni stridu. Je
to trochu zamotane, ale fungovalo to.

		Lada

> 		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/