ATMEL -problem

Vaclav Grund vgrund
Středa Březen 17 11:36:10 CET 2004

Zdravim vsechny na teto konferenci.

Delam pro firmu, ktera pouziva mikroradice 51 pro terminaly. Ja programuji
jejich firmware.
Puvodne jsme pouzivali jen mikroradice od firmy Dallas, ale nyni zaciname
pro mene narocne aplikace pouzivat chipy od
Atmel-u.

A prave s Atmelem AT89S8252 mam jeden problem. Nevym jestli jde o problem
hardware nebo software.
Zkratka kdyz napisu nejaky kratsi programek, ktery pouziva cekacy smycku
delsi nez 0.5s tak se mi Atmel neustale resetuje.
======

Puvodne jsem si myslel, ze je tam zapnuty WatchDog, ale nebyl (po resetu je
podle Atmelu vypnuty). I kdyz jsem Watchdog zakazal , nebo ho nechaval v te
smycce resetovat porad se to chovalo stejne. Zakazoval jsem take vsechna
preruseni, ale nic porad to stejne.
Zajimave je, ze pokud spustim program, ktery nema nejake delsi cekaci
smycky tak vsechno bezi tak jak ma.

Programy pisu v C51 od KEILa.

 diky za pomoc

		Vaclav