DC20 Video Board

Igor Cerny iro
Středa Březen 17 11:36:09 CET 2004

On 24-=C7nc-98, Miro Hatina wrote:
>Hi All !

>Mam prosbu. Vyhrabal som kdesi v sklade vo firme video dosku miroVideo D=
C20,
>nainstaloval som potrebne drajvre a prg Adobe Premiere, co je prg na
>spracovanie videosekvencii. Mam ale problem s konfiguraciou, nejde mi
>zachytavanie a kodovanie videa na disk. Ak mate niekto s tymto problemom=

>skusenosti, prosim ohlaste sa mi.

>Tnx    Miro H.

>moja email: hatina@chromspec.sk

Ahoj

Mama skusenosti s AV mastrem, ktereho provozujeme. Pro zachtavani videa n=
pecce je nejdulezitejsi aby mainboard podporova PCI BUS MASTERING. Ale po=
zor
na nektery cipovy sady s nekterema to taky nefunguje. Co mam skusenost ta=
k na
vecine Pii bordu to jelo a na cipove sade TX taky. Ale na VX se to zadrha=
valo
kousalo a nic. To je tak asi vsechno.
Ahoj a hodne uspechu v experimentovani.

IRo | Igor Cerny | iro@telecom.cz | web.telecom.cz