Sit bez dratu

Jan SUSTR J.Sustr
Středa Březen 17 11:36:20 CET 2004

On Sun, 25 Jan 1998, Vladimir Myslik wrote:

> Jinak uz nam to jelo na 200m 115kbit/sec full duplex po seriaku/ppp pod
> linuxem. Sdileli jsme tim modem do internetu pro celkem asi 5 pocitacu,3 z
> toho za tim infra bridgem.

   Hmmm, tak to se mi docela libi, rad by se o celkove koncepci dozvedel
vice. Je fakt ze 115kbps dnes uz neni nic moc, ale na druhou stranu ty
vyhlidky se 4Mbps jsou fakt dobry!

> Prave ty finance nas vedly k tomu infra, s vyhledem na 4Mbity/sec.
> Na talkovani posilani posty ircovani a sdileni modemu pro internet to
> uplne staci. I nejaky to kecani to utahne.

  Kazdopadne za kazdy info dik!

							Honza

  `-_-'   My name: Jan SUSTR, student CVUT FEL
   'U`    E-Mails: j.sustr@sh.cvut.cz          > *****
                   xsustr@cs.felk.cvut.cz      > OpenVMS
           Finger: loom@cml.sh.cvut.cz         > Linux
        Dormitory: VSK Strahov bl.2, p.525