Sit bez dratu

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:20 CET 2004

On Sun, 25 Jan 1998, Jan SUSTR wrote:

>    Hmmm, tak to se mi docela libi, rad by se o celkove koncepci dozvedel
> vice. Je fakt ze 115kbps dnes uz neni nic moc, ale na druhou stranu ty
> vyhlidky se 4Mbps jsou fakt dobry!

No Fredy me uz dost dlouho uhani abych o tom IrDa neco napsal na fsg. Ted
kdyz uz jsou dovezeny ty svabi tak holt budu muset ;-)
Nez budou ty 4 Mbity (nebo kolik bude maximum - zalezi na vzdalenosti a
optice) tak to jeste potrva, protoze na to je treba dovezt jeste uarty co
to umi a ty pouzivaj DMA (kvuli rychlosti) :-((((
Mozna ze tech 460 kbps a 1.152 Mbit/sec budou driv.
Ted budu muset dodelat tu optiku protoze tu jsme meli nouzove pridelanou
na M3 sroubkach a ty se vzdycky povolily, elektronika zase zanasela
systematickou chybu do modulace (asi 0.5-1% paketu to pokazilo). Takze nez
budou 4Mbity tak to hoodne
potrva (ale na tech 50m by to melo jet bez problemu plnou rychlosti
4Mbity).

Lada

>   Kazdopadne za kazdy info dik!
>
> 							Honza

>   `-_-'   My name: Jan SUSTR, student CVUT FEL
>    'U`    E-Mails: j.sustr@sh.cvut.cz          > *****
>                    xsustr@cs.felk.cvut.cz      > OpenVMS
>            Finger: loom@cml.sh.cvut.cz         > Linux
>         Dormitory: VSK Strahov bl.2, p.525

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/