EEPROM

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:19 CET 2004

Lascak Petr wrote:

> Pokud se mne tyce tak ja uprednostnuji SPI.
> Je  ryclejsi a potrebuje mensi sw podporu.
> A navic standart SPI je implementovan ve vetsine
> mikroradicu(na rozdil od I2C).

Hmmmm tak s tim bych si dovolil nesouhlasit.
I2C je standart, ktery velmi mohutne prosazuje firma Philips a spousta vyrobcu jej
zacina podporovat take. Krom toho spousta CPU obsahuje navic jednu linku synchronniho
prenosu dat, ktera se da velmi dobre pouzit pro I2C rozhrani..
CPU rady 75X z 8051 rodiny bezne I2C podporuji, takze o nejake prevaze SPI se neda
mluvit. SW podpora je zhruba stejna s tim rozdilem, ze I2C muze obsluhovat vic
zarizeni na vetsi vzdalenost. Mohu napsat clanek, nebo o to ma nekdo zajem ?????

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
FSg   : Http://fsg.mobil.cz

PS: Pripojte si FSg news - http://fsg.mobil.cz/newsy.htm