Sit bez dratu

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

Libor Kavan wrote:

> YAGI antena je prece uz davno vyzkousena a overena. Pomoci programu se jen prizpusobuje na zadany kmitocet. Ono taky zalezi na spravnem symetraku, svodu, atd.

Presne o to jde. Zkusit napsat neco, co lidem nemajicim analogarinu zhruba osvetli o co tam vlastne jde, proc se co jak chova a jak to obejit...Tak trosicku
kucharku VF techniky, jeste jsem to nikde nevidel....

> Pokud se jedna o zminene moduly, myslim ze jakakoliv antena je lepsi nez zadna ( Nektere moduly maji 'antenu' integrovanou v sobe )

Asi si jeden koupim a odpokusuji s tim neco...

                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
FSg   : Http://fsg.mobil.cz

PS: Pripojte si FSg news - http://fsg.mobil.cz/newsy.htm