Ethernet a 51

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:18 CET 2004

On Thu, 19 Feb 1998, elsys wrote:

> Diky za odpoved,
> bohuzel toto reseni je neprijatelne. Spatne jsem definoval problem, omlouvam
> se. Situace je takova, ze mam asi 100 nestandartnich protokolu. 89C2051 to
> prevadim na standartni seriak a posilam do PC. Znamena to 2 PC s 56 seriaky
> a tuny plochych kabelu. To co bych chtel udelat je : nestandartni
> protokol ->AX51(?)->Arcnet(nebo cokoliv jineho co procpu 1 koaxem)->PC.

Neco jako sdilenou seriovou linku mezi vsemi temi X51 ? my jsme neco
takoveho resili ve skole.... adresovaly se jednotlive CPU pomoci jednoho
devitibitoveho serioveho slova (nejaky jednocip ma pro tohle podporu,
nevim jestli zrovna 51). Vyhoda byla v tom ze preruseni to hazelo jenom
kdyz slo po sbernici to devitibitovy slovo - nezatezovaly se ostatni CPU
pri prenosu paketu, jenom pri adresaci CPU...jo myslim ze 51 to umi.
Pouzivali jsme dva 51 pripravky pripojene jeste zaroven k PC...aspon
myslim.

Anebo je mozne (jestli to dobre chapu) I2C bus pro sdileni....Navic je
asynchronni takze by se to vzdycky stihalo, ale nevim jak delat arbitraz.
A navic kazdy procesor by musel opruzovat na te sbernici i  kdyby nechtel
posilat..

Na jednoduchy sberac by to melo stacit..
Neco podobneho jsem si planoval na takovy domaci integrovany dalkovy
ovladaci system, kde by se telefonima kabelama prenasely data k jednocipum
na rizeni splachovani, svetel, zaclon apodobnych kravinek...
Ale protoze nemam cas a matka mi vzdycky strasne vynada za draty mimo muj
kutloch tak jsem s tim jeste nezacaL...

BTW jak rychly to ma byt (MB/s) ?

lADA myslik

>  Miroslav Stuchlik
>  Elektrosystem, sro.
> E-mail:
>  elsys@brno.bohem-net.cz

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/