Menic 12V->30V

Zapadlo Petr Ing. PetrZ
Středa Březen 17 11:35:48 CET 2004

Ja bych asi neplasil s transformatorem, ale pouzil bych seriove vyrabene
civky.
Menic by pak mohla vypadat asi takle:
12V *------/\/\/\/\--*--|>|--*----* 30V Nestabilizovanych
                     |       |
                    _/ NPN  ---
                     \.     ---
                     |       |
                     |       |
GND *----------------*-------*----*  GND

Tranzistor do baze napajet obdelnikem  nekolika kHz, tlumivku kolem 3uH.
Nutno vyzkouset. Ja mam takle udelany menic na doutnavku (asi 160V).
Funguje to ale pro male odbery, co bude v pripade varikapu splneno.
Stabilizator bych sloucil s ladicim potenciometrem.
Poznamka na konec. Domnivam se vsak, ze rozdil kapacity pri napeti asi
15V a 30V je skoro zanedbatelny.

Preji mnoho uspechu

Petr Zapadlo

Zdravim,
potreboval bych v jednom zarizeni, ktere je napajeno 12V ziskat napeti
asi 30V pro ladeni varikapu. Od Maxima jsou vsechny IO pouze do 15-20V a
klasicky menic s feritovym trafem se mi moc delat nechce. Nevite nekdo
jak to udelat ?
Dik za kazdou radu ...

S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi