Help 452-2

vrba@lis.cz vrba
Středa Březen 17 11:35:47 CET 2004

Nazdar vsem...

Zoufale schamin nasledujici svab. Je to v pouzdre (tusim PENTAWATT 11) -
tzn. ze to ma jedenact nozicek.
Ma to na sobe oznaceni S452-2. Videl jsem to ve dvou exemplarich, pokazde
zjevn? od jineho vyrobce. Vsechny ostatni cisla na pouzdre byly jina, jen to
S452-2 bylo u obou stejne. Typnul bych si, ze to bude nejaky vykonovy
operak, budic krokoveho motoru, nebo nekolik tranzistoru v jednom pouzdre
motor, tento svab konkretne hybe servem, co reguluje privod vzduchu do
motoru. Prosedel jsem nekolik hodin u Webu, prohledal snad vsechny vyrobce a
nikdo se k tomu nechce znat. Pokud by se nasel nekdo kdo ho ma, velice rad
bych ho odkoupil, klidne i pouzity - bude-li funkcni. Vzhledem k tomu, ze se
jedna o auto, ktere se v cechach ocitlo nejakym omylem (renault tvrdi, ze to
je verze tusim pro mongolsko :-) ) nelze sehnat stejny pocitac ani na
vrak??i. Predem diky.

Z.V.

*** Origin: Zden?k Vrba   mailto:vrba@cap-net.cz