Jeste jednou PCL-812

Martin LOCKER locker
Středa Březen 17 11:35:47 CET 2004

> Date:          Thu, 3 Dec 1998 13:26:12 +0100
> From:          "Pavel Kriz" <Pavel.Kriz@gybon.cz>
> To:            Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
> Subject:       Jeste jednou PCL-812

> Pouzivam A/D prevod do pameti pres DMA event. pres preruseni a pri
> vyssich rychlostech se nekdy stava, ze po sestupne (vzestupne) hrane
> na mericim vstupu nasnimany udaj "skoci" az na minimum (maximum),
> ktere umi karta merit.
>
> Vypada to tak, ze kdy nasnimam treba obdelniky 0-5V, na nektere treba
> sestupne hrane misto na nulu skoci krivka az na -10 voltu a dalsi
> [...]
Presne s timto problemen jsem se nesetkal, ale s
podobnym. Pri mereni na dvou kanalech. Na jednom
bylo relativne velke napeti a na druhem velmi
male. Pri prepnuti nestaci vstupni zesilovat
dostatecne rychle reagovat, a tak bylo mereni na
druhem kanalu absolutne nepouzitelne i pri
frekvencich hluboko pod 10 kHz. V tvem pripade se
bude jednat asi o neco podobneho. Vstupni
zesilovac asi pri prudke zmene vstupu prekmitne,
a tak nameris nesmysl. Resenim by byl vstupni
filtr, takovy aby prilis neovlivnil mereni, ale
odchytil ostre hrany (cca 100kHz).
Pozn. PCL 812 neni zadny zazrak, a
maxlmalni frekvence, ktere udava vyrobce funguji
pouze pro neprilis menici se signaly, urcite ne
pro skokove zmeny.

			S pozdravem
Martin Locker
e-mail: locker@vosrk.cz