Jeste jednou PCL-812

Prasek Rostislav prasek
Středa Březen 17 11:35:47 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Martin LOCKER [SMTP:locker@vosrk.cz]
Odesl?no:	3. prosince 1998 15:29
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: Jeste jednou PCL-812

> Date:          Thu, 3 Dec 1998 13:26:12 +0100
> Reply-to:	fsg-news@mobil.cz
> From:	"Pavel Kriz" <Pavel.Kriz@gybon.cz>
> To:	Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
> Subject:	Jeste jednou PCL-812

> Pouzivam A/D prevod do pameti pres DMA event. pres preruseni a pri
> vyssich rychlostech se nekdy stava, ze po sestupne (vzestupne) hrane
> na mericim vstupu nasnimany udaj "skoci" az na minimum (maximum),
> ktere umi karta merit.
>
> Vypada to tak, ze kdy nasnimam treba obdelniky 0-5V, na nektere treba
> [...]
Konstrukci osciloskopu jsem  se zabyval
nekolik let . V tomto pripade se mi zda,
ze je pes zakopany ve vstupnich
obvodech /delic a vst.zesilovac,ktere jsou postaveny na nevhodnem materialu /kuprextit/.Na klasickem osciloskopu se to projevi prekmity pri skokove zmene signalu.Nepomohou zadne kompenzace,je treba zmenit
plosnak na teflonovi. AD prevodnik tedy
zmeri co mu prijde.

Rosta
prasek@hod.pvt.cz