Graber

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:35:45 CET 2004

On Wed, 16 Dec 1998, [ISO-8859-2] Va=B9ek Petr wrote:

>=20
>=20

Nektere audio excel zvukovky za 300 maji spdif vstup, tim by se to dalo
vyuzit. Ale audio mod u DAT mechanik neni u vetsiny implementovan, navic
nevim jak by to bylo s prikazy - musela by se sehnat dokumentace.

lada

>=20
> =09Petr Vasek=3D20
>=20

 Vladimir Myslik =20
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses be=
low)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/