Graber

Vašek Petr vasek

	[Va=B9ek Petr]  V mem pripade slo o to donest si ze studia DAT
pasku s audio formatem
	a precist ji v DAT mechanice co je v PC.=20
	Ze to lze precist v DAT magnetofonu a digitalnim vystupem poslat
do PC prez zvukovku s digitalnim vstupem je jasne, ale chtel jsem se
vyhnout porizovani takove zvukovky a koupi nebo neustaleho pujcovani
DATu. Obe tato zarizeni nepatri zrovna k nejlevnejsim a chtel jsem k
tomuto ucelu pouzit
	mechaniku DAT co je v PC.

	Petr Vasek=20