Ochrana v obchodech???

czeh czeh
Středa Březen 17 11:35:44 CET 2004

A na jakem kmitoctu to funguje???
Maji na to vyhrazene pasmo nebo si to dela kdo chce jak chce?
S pozdravem
Bobr

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>
Komu: Multiple recipients of list <fsg-news@mobil.cz>
Datum: 20. prosince 1998 23:25
P?edm?t: RE: Ochrana v obchodech???

samozrejme existuji i chipove nalepky ve kterych je umisteno jedinecny
seriovy cislo a rezonancni obvod, ale to je silene drahe (tak od 1$ nahoru).
To co mas zrejme na mysli je jen civka z nejake kovove folie (mozna s
kondikem) naladena priblizne na dany kmitocet. Pokud prochazis temi
turnikety
s ukradenym zbozim, civka se dostane do rezonance s polem tech turniketu
a zacne odsavat energii toho pole. Na tohle pristroj zareaguje a rve.
Deaktivace (u tech samolepek) probiha vlastne znicenim te civky prilozenim
do silneho pole.
bye zdvorak