prijimac Cabel+

Vašek Petr vasek

	[Va=B9ek Petr]  Zatim nemam zkusennost, ale v prakticke
elektronice 5/98 o tom vysel clanek.=20
	Jako stavebnici to nabizi prazska firma DOE spol s.r.o. p.o. box
540, 111 21 Praha 1
	tel. (Po az Pa 11 - 19 h) 02/643 01 87, 643 39 01, fax. 02/643
37 65 nebo e mail doecz@usa.net
	Nejlevnejsi model bez mechanickyxh casti by mel byt za 1499,-
	Potud reklama, ale ma to hacky. Antenu jsem u nich objednaval
jiz 18. kvetna 1998 a od te doby
	jim obcas volam (Na mail neodovidaji). Vzdy vykladaji neco o
problemech s dodavateli a slibuji ze
	do 14 dni mi prijde nabidka. Posledni termin je do letosnich
vanoc. Zatim nic.
	Dalsi hacek je v tom ze v soucasne dobe je vysilani v pasmu 2,4
GHz ktere je nasmlouvano snad jen do r 2000.
	po roce 2000 by Kabel net mel uvolnit skoro cele pasmo a
zustanou mu asi jen 2 kanaly ze stavajicich
	16. Vysilani by se melo prestehovat do pasma 40 GHz, takze
stavajici model anten bude k nicemu.
	Tyto informace ovsem nemam overene, je mozne ze mate nekdo
cerstvejsi, tak je netajte.

	Petr