prijimac Cabel+

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:35:43 CET 2004

sorry, ze se vam micham do debaty, o ktere nic nevim, ale minuly tyden mi
kamarad nabizel nejakej chytrej prijimac (spis konvertor) s velikanskou
parabolou (odkhadem tak 1.5*1m). Ma to chytat mezimestske vysilani
Cabel_plus nekde kolem 2.5GHz. ALE Z 50KM VZDALENEHO Olomouce! Cela sestava
pry prijde nekam k 9k. Jestli touzite po podrobnostech, obratte se primo na
nej Elasat-Lubor Kensa, 0602-704465. Veskre dotazy na mne jsou zbytecne -
vic nevim.