PIC

Stanislav Češka sceska
Středa Březen 17 11:35:43 CET 2004

Vsimnul jsem si, ze tu urcite budou nejaky PICari, takze bych mel drobny
dotaz ... Zkousel nekdo postavit
s jednocipem jednoduchou selektivni volbu pro CB ? Podle me by to nebyl
problem, stacil by dekoder typu MT8870
a k tomu treba 16C84...

pochopitelne by nemelo smysl se do toho poustet, kdyby uz neco podobneho
nekdo vyrobil prede mnou (obslehnout
to bude vzdycky jednodussi :-))

Taky by me zajimalo, jaky programator bezne amateri pouzivaji - mam tu jednu
"zarucenou" konstrukci na seriak ze tri
zenerek, tranzistoru a odporu (bere si +12V primo z portu, ale zase nekde
jsem cetl, ze seriaky maji nekdy i nizsi napeti - zalezi na uprave vyrobce
(EIA232 je pry vubec nezajima) a ze PICy potrebuji 13,2 V palici napeti),
pak tu
mam slozitejsi navod s externim napajenim (ten jede pres paralak a podporuje
ho napr. PIP, KTE to prodavalo za 350,- jako stavebnici)... Libil se mi
PICSTART, ale ten stoji 5000,- (zlodeji), takze si musim neco postavit pro
domaci pouziti.

---
No a kdyz uz jsem se tak pekne rozepsal, nemate nekdo schema (servisni
dokumentaci) k mechanice Commodore 1570 ??
Je to flopina 5,25" jednostranna 170Kb (pro C=64, potrebuju k ni dobastlit
RESET a prepinac ID cisla v siti.

Thanx

Stanislav Ceska