wobbler 800MHz

rsvarc@thermoking.com rsvarc
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

Ahoj Rosto,
taky se chystam tento wobler stavet. Zatim jsem shanel soucastky (mam uz
asi 80%).
Po jmenovanych mikrokontrolerech jsem se jeste neshanel (ocekaval jsem ze
je
koupim na radioamat. setkani v Holicich [28.-30.8.98]). Pokud se nepletu,
tak ALMITE
sefuje Milan Tehnik (OK1NI) a je to "pokracovatel" AL-ELEKTRONIK (Nova
Paka).
Od AL-ELEKTRONIK jsem si cca v r. 92 objednal jeden plosnak (prestavba VXW
020)
a nebyl jsem s nim moc spokojen (male "knedliky" a doslova vlasove spoje).
Telefon ani e-mail nevim, ale jestli uslysim OK1NI na pasmu, tak ho zkusim
vyzvedet
a poslal bych ti ho. Pokud mas moznost (ja ne), tak se prosim podivej na
www A-Radia,
jestli tam nahodou nejsou uvedeny vypisy tech uC ( www.spinet.cz nebo tak
nejak).
Ja bych mohl jeste zkusit poslat dotaz na autora (tusim OK1DXF) po Packet
Radiu.
Kazdopadne navrhuji, aby ten z nas, kdo ty IO (ci programy do nich) ziska
driv, dal
druhemu na vedomi jak se mu to podarilo (a v pripade "nezaheslovani"
poskytl vypis
[samozdrejme s rozpulenim nakladu]).
Robert  OK1FEN
PS: Pokud se ti ozve nekdo dalsi, budu rad, kdyz mi to forwardnes.

Prasek Rostislav <prasek@hod.pvt.cz> on 28.07.98 09:27:15

Please respond to fsg-news@mobil.cz