wireless net

Chaos - Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:36:08 CET 2004

>Nedavno tu bezela diskuse o bezdratove komunikaci. Jeden znamy to resil
>jednou pomoci vysilaci - prijimaci casti z mobilniho telefonu a modemu a
>fungovalo mu to tak na vzdalenost 1Km prima viditelnost na 14.4 Kb. V
>soucasne dobe na tom provozuje asi 6 uzivatelu a poskytuje pres toto
>spojeni internet.

To je super napad - ale to pripojeni VF casti bude asi trochu hnus a
v radiopasmu to asi tky priliz poradku neudela. Ale i tak by mne docela
zajimaly nejaky blizsi podrobnosti - zejmena co leze z/do vf casti, nebo
alespon co z toho mobilu pouzil.
A pak by mne zajimalo jak je to reseno pravne, kdyz na GSM pasmo neni
treba povoleni ...

>Jo nevite nekdo nahodou o nejakem cloveku ktery rozumi dobre RASu ???
>Potreboval bych poradit s jednim problemem ale se mi nezda ze by to
>patrilo do teto konferemce a tak to tady nechci zbytecne posilat.

zkus to sem nastinit, treba te nezabiji a mozna neco vymyslime....

bye zdvorak