MP-man po cesku ???

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

On Fri, 7 Aug 1998, Jan Rehak wrote:

> Vaclav Grund wrote:
>
> Skocim vam do vasi diskuzi s namitkou, kterou vsichni technici neradi slysi -
> ekonomickou....

> Suma sumarum : 6 mesicu tvrde prace dvou lidi.
> Vyrobni cena zarizeni bude nejmene 6.000 Kc (kdo nekdy neco podobneho
> absolvoval, da mi zapravdu, 2.000 - 2.500 CDROM, 600 - display, 1000 deska a
> soucastky, 1000 DSP procesor, 1000 pameti..) a to v tom neni ani koruna za
> vyvoj, reklamu a marketing...

Delaji se procesory strongARM ktery maji imho dostatecny vykon na
dekodovani mp3 je na to linux a ten prehravac je takyu - a ve zdrojacich a
umi prehravat 128kbps na DX2/66 staci to pro to prelozit. S timhle
procesorem se delaji evaluation boardy a digital chce s nim delat neco
jako palmpilot - jmenuje se to nejak itsy bitsy nebo co - shaneji
vyvojare, Stacilo by pripojit ROM RAM DA k strongARM a pak by se z ty
romky vzdycky nabootoval linux a spustil ten prehravac - vyhoda je ze se
to da cele psat a odladovat na ve;lkem pocitac is linuxem a pak jen
prelozit pro ARM. vse je ve zdrojacich a ty aRM procesory maji 200MIPSU
pri spotrebe 1Watt...

> A kolik si predstavujete prodejni cenu - minimalne dvojnasobek = 12.000 OK..
> Kolik lidi si to koupi ???
> Rekneme ze v CR je 1000 DiskJokeju.. Kolik z nich vidi do PC a zna neco jako
> jsou MP3 ???

Kdyz to udelas s tim arm procesorem tak muzes pouzit ovladace z linuxu -
jak cdrom, ide disku tak filesystemu (iso9660, fat...)

> Kolik z nich si to bude chtit palit...
> A kdo jiny, by si to za tyhle penize kupoval.....
>
> Nevim, nehci vam brat iluze, ale mam takovy neprijemny dojem, ze tento projekt
> by byl prinejmensim znacne neziskovy...

To by se muselo prodat hodne zarizeni - a v amaterskych podminkach to
clovek neudela dostatecne male a setrne aby se to vyplatilo delat masove

> A delat jej jako hracku ? - Nato je to prilis slozite....
>
> Omlouvam se, pokud jsem vas prilis rozladil, ale svet je kruty...
>
> S pozdravem
>
>    Jan Rehak

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/