MP-man po cesku ???

tomas kapostas kapostas
Středa Březen 17 11:36:07 CET 2004

>Mel bych par dotazu:
>
>1. Cim dekodovat MP3
>      Zvladl by to nejaky jenocip? Nebo nekolik jednocipu (at si tu
praci rozdeli)?
>      Nebo bude nutna platforma PC? A pokud ano, v cem mit ulozen
software?
>      Existuje nejaky specializovany cip, ktery umi MP3 dekodovat (a
mohl by hned obsahovat i D/A prevodnik)?

>2. Jakou pamet pouzit
>      Asi nejdostupnejsi jsou SIMM.
>      Jak je obsluhovat na jine platforme, nez je PC?
>
>3. Pripad na platforme PC (to mne zajima i bez souvislosti s MP3)
>      Co vse musi byt okolo procesoru PC (treba 286) aby ho bylo mozno
pouzit jako nejaky jednocip (hlavne kam dat software, zadny DOS asi
nebude potreba, ze).

Ja som mal raz taku ideu nedavno, ze podla mna by nebol problem zbastlit
nejaky ten hardware, kde by vola jedna norm. IDE CDROMka, a priamo na
jej zbernicu napichnuty hardware, co by ju obsluhoval, + samozrejme
nieco, co by dekodovalo & prehravalo MP3 files z CDcka, a robil by to
bud nejaky DSP, alebo popr. nejaka MOTOROLA 68040,60. samozrejme som
zostal iba pri idei, ale podla mna by to slo... :)

Caf, TOMI.