MP-man po cesku ???

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

On Tue, 11 Aug 1998, Chaos - Zdenek Dvorak wrote:

> dival jsem se zbezne na to a zda se mi wellmi pekny. Netusis za kolik a kde
> by se to dalo sehnat ?

No myslim ze tak pred rokem byla cena 166MHz verze (<1Watt) asi 2500 Kc).
ted by mohla byt pod padesat dolaru (IMHO).

> A ten linux je na to bezne free k dispozici vcetne C kompilatoru ?

Jo uplne vsecko, vcetne prekladacer, jadra, utilit, ovladacu scsi, ide,
zvukovek atd... jinak stranka ARM linuxu je
http://www.ctv.es/USERS/xose/linux/linux_ports.html
http://www.arm.uk.linux.org/~rmk/

Zdravi Lada

> bye zdvorak

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/