MP-man po cesku ???

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

Dival jsem se na dokumentaci k tomu MAS3507D a nemuselo by to byt =
spatne
jeste sice jeste schazi jeste jedna malickost-vyresit komunikaci mezi
MAS3507D a CD-ROM to bude na tom asi to nejtezsi.D/A prevodnik je nutne
pripojit pres I2C sbernici zvlast coz by nemel byt problem. Myslim ze =
stoji za pokus. Nema nekdo popis IDE rozhrani na CD ROM ? Taky by me
zajimala cena toho dekoderu???

> Od:	Puskajler Robert[SMTP:robert.puskajler@telecom.sk]
> Odesl=E1no: 	11. srpna 1998 15:27
> Komu:	Multiple recipients of list