MP-man po cesku ???

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

>Jo, uz jste se nekdo zalogoval do sveho ekvalizeru a udelal z neho web
>server ? ;-)

No, j bych to s tim usmevem neprehanel, nevim uz ktery vizionar tvrdi, ze za
jistou dobu bude mit svoji IP adresu i mikrovlnna trouba nebo pracka .......
:-O

>Ten linux je docela dost funkcni, mozna ze pro ARM uz existuje i realtime
>linux jako pro intela. Rozhodne by me ARM zajimalo vice nez x51, protoze
>se pro to daji zkompilovat programy psane na stolnich pocitacich pod
>linuxem. Treba i SQL, apache, dalo by se s tim delat kapesni routery nebo
>tiskovy servery, sberace dat (s tim ze to skutecne ma vsechnu
>funkcionalitu softwaru ktery na Linuxu bezi na intelu).

No prave, na x51 a podobne jednocipy si kazdej vymysli svuj system a je to
prace vcelku zbytecna, kdyz nekde uz system je. A davam tam Embedded PC, to
silene zere :-((
Na druhou stranu, kolik pameti si asi vezme jadro Linuxu ?? Oni vedi, proc
to ma 32-bitove adresovani ..... :-))

> Jeste jsem si vzpomnel, na linux konferenci probehla pred nedavnem zprava
> ze digital ci kera divize hodla dela neco jako je palmpilot ale s tim
> armkem a hledaji vyvojare. Dostat evaluaion boardy primo od vyrobce by
> bylo uplne super...Planuji ze na tom pobezi primo linux!

No, to vypada hezky, uz jsem taky o tom nekde cetl. Ale bohuzel jsem
zahraban ve W95 a neumim Linux. Asi bych se ho mel naucit, co ? Ale to bych
si musel postavit domu dalsi stroj, protoze ten hlavni musi chodit pro
pracovni ucely .... Pobezi mi Linux na 486SX/40 + EGA ??

A ted mne napada, ze u toho Linuxu a ridicich systemu bude asi problem
prizpusobit pridane specialni periferie tomu systemu (nejake ovladace ci jak
vlastne Linux chodi ....)

Petr

| Ing. Petr Weissar              |
| weissar@kae.zcu.cz             |