MP-man po cesku ???

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

> Na druhou stranu, kolik pameti si asi vezme jadro Linuxu ?? Oni
> vedi, proc
> to ma 32-bitove adresovani ..... :-))

Ocesane jadro Linuxu na PC ma na disku cca 300kB

> si musel postavit domu dalsi stroj, protoze ten hlavni musi chodit
> pro
> pracovni ucely .... Pobezi mi Linux na 486SX/40 + EGA ??

Minimalni konfigurace je 386 + 6MB RAM + Hercules a na ni to beha i
docela svizne. Pkud chcete XWindows tak pridejte pamet. Uvedena
konfigurace je pouzitelna zcela v pohode (na rozdil od W...)

Ovladace, ale od vsech jsou zdrojaky

Tomas

PS Je to jeste HW :-)