MP-man po cesku ???

pavel.kriz@post.cz pavel.kriz
Středa Březen 17 11:36:06 CET 2004

>Dival jsem se na dokumentaci k tomu MAS3507D a nemuselo by >to byt spatne
>jeste sice jeste schazi jeste jedna malickost-vyresit >komunikaci mezi MAS3507D a CD-ROM to bude na tom asi to >nejtezsi. D/A prevodnik je nutne pripojit pres I2C sbernici >zvlast coz by nemel byt problem. Myslim ze to stoji za >pokus. Nema nekdo popis IDE

Byl bych rad kdyby to nekomu za ten pokus stalo. Moje znalosti jsou bohuzel nedostatecne na vlastni realizaci.
Bez te CD-ROM by se to obeslo, kdyby jsme tam vrazili bezny SIMM (uz se daj sehnat fakt levne) a nejak ho oslouzili.
Pak by se ty soubory tahali z PC (s vetsi kapacitou SIMMu by se to sneslo).
Pozn.: Uz ten svab a jeho cenu nekdo vypatral.

Diky za zajem, doufam ze to nekdo vazne ROZJEDE...

S pozdravem Pavel Kriz