Telefonujeme zadarmo

Jan Rehak Rehak
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

x_man@post.cz wrote:

> Videl nekdo nekde navod na vecnou telefonni kartu?
> Slysel jsem, ze ji jde postavit s nejakym jednocipovym mikropocitacem. Pak by se ke schematu hodil i program :-)
> Tady by hezky sedel ten maly PIC s 8 nozickami v SMD provedeni /pokud by to s nim fungovalo/. To je prece jen lepsi, nez mit na karte prilepenej nejakej velikej svab.
> Odepiste mi eventuelne adresu na INet s nejakejma materialama. Jedine, co se mi dostalo do ruky, byl clanek v AR o cteni udaju z telef. karet :-(

> [...]

Tohle je typicke.
Zase jeden, ktery si mysli, ze bez prace jsou kolace. Chces telefonovat
zadarmo ?? Omer si to, nasampluj si to, nauc se programovat a
naprogramuj si to. Nesnasim tyhle vyzirky, kteri se pripoji do
konference z anonymni adresy, vzivote o nich nikdo neslysel. Nikdy
nikomu neporadili, a nejradeji by stavedni navod, a pokud mozno jeste
pytlicek se soucastkami zadarmo. Tak to tedy ne...

Jenom pro vasi informaci, s telefonnimi kartami si nema smysl nic
zacinat.

1. Nejde volat 0609 a nektere staty z budek (Malaysie, Vietnam atd..)
2. Telecoumu funguje jaks taks dohledove centrum
3. Nekteri z nas, kteri crackovali karty a chytli je, dnes delaji pro
telecom (vy jste nekdy slyseli o nejakych odsouzenych ???)
4. Ta ochrana je na mezi fyzykalnich parametru - odber, rychlost, doba
zapisu, vypinani napajeni atd...
5. Naprosto se to nevyplati delat...

Jo takhle FAKE volani pres GSM, to je zajimavejsi... Ale o tech lidech,
kterym se to udajne povedlo, jsem uz nejakou dobu neslysel, tak nevim...

S pozdravem
                                                   Jan Rehak

Email : Rehak@mobil.cz
WWW   : Http://HW.cz