AVR programator

Miroslav Soltisik soltisik
Středa Březen 17 11:36:05 CET 2004

At 13:25 17.8.1998 +0200, you wrote:

>To je dost uboz....Casem (snad Invex) bude hotovy nas univerzalni
programator...

Suhlasim. Ma to ale hacik. FUNGUJE bez problemov. Az si najdem CAS, bude aj
rozumny programator.

BTW. Nebolo by vhodne popisat uskalia takychto superjednoduchych
programatorov? Zacinajuci bastleri sa daju zlakat jednoduchostou a tie
vysledky...
Ja som bol pritlaceny casom a vedel som co mozem cakat (a bol som prijemne
prekvapeny).
Popisat ake vyhody vyplyvaju z univerzalneho programatora je vyhodne aj pre
Vas.

S pozdravom

M.Soltisik