Dataloger

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 30 23:23:36 CEST 2004

On Wed, 30 Jun 2004, Jiří Sloupenský wrote:

> Je to zařízení , které naměřená data posílá po RS 232 on line, bez možnosti
> je zaznamenat.  Ideální představa je krabička s RS 232 , která v jednom módu
> data zapisuje do paměti a při připojení k PC je vysype ven. Nic víc
> nepotřebuju, jen aby to mělo co nejjednodušší obsluhu a nestálo to moc.
> Google mi na dataloger nabízí jen měřící zařízení s vnitřní pamětí, převážně
> záznamníky teploty, vlhkosti atd.  Uměl bych to udělat, ale potřebuji jen
> jeden kus, to nestojí za tu práci. Pokud někdo něco nabídne, budu vděčný.

Firma Telecom 21 (z Ceskych Budejovic) pouziva jako mezikus mezi tlf.
ustrednu a PC s uctovacim programem tzv. seriove buffery, coz je krabicka
ktera ma na kazde strane RS232 konektor a uvnitr ma akumulator pro
zalohovany chod pri vypadku napajeni. Buffer na vstupu polyka znaky a na
vystup je vysila pri aktivnim RTS (nevim presne). Delaji se s ruznou
kapacitou vnitrni pameti. Zalohuje to vystup tarifikacnich dat z ustredny
kdyz chcipne PC. Adresu na vyrobce techto buferu nevim, musel by jste
ji vytahnout z te firmy. Google nasel :

http://www.allsoft.cz/hardware.html
http://www.allsoft.cz/cenik.html

ale nevim jestli jsou to presne ty o kterych pisu vyse.