Digitalni vysilani

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červen 30 23:18:34 CEST 2004

jozem@volny.cz napsal(a):
> To je vsechno vec natury a nazoru. Ja jen vim, kolik je lidi,
> kterym bedna nejede deset minut a uz volaji jak o zivot. Kdyz
> maji na jednom programu, ktery sleduji mozna jednou za cas lehke
> ruseni, tak se muzou pretrhnout. Jo, rika se tomu konzumni
> spolecnost, ze? Mne se taky na chate nejvic libilo, dokud tam
> nebyla elektrika a svitilo se petrolejkou. Od zavedeni elektriky
> je vsechno uplne jinak - vetsina lidi sedi u bedny. Hodte bednu
> oknem a mate vystarano. Jenze naprosta vetsina lidi bude slintat
> nad cistym obrazkem. Kolik procent lidi bude treba nutit? Ten
> [...]

Jo, nastesti me ale ona "vetsina" nezajima, pouze komercne (pracovne),
pokud je vubec nutno a tim to konci. Krome toho je otazka, zda je to
skutecne vetsina - ale ono je to uplne jedno, stejne je to uz hodne
velky OT. Takze toho radeji nechme, vazme si neexistence admina a
omezujme se dobrovolne. To je vzdycky lepsi zpusob.

Jirka