Digitalni vysilani - ted Alternativa k PC

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Červen 30 21:49:46 CEST 2004

Jooo Amiga.
Jak jsem vyklizel sklad, tak jsem nasel jeste par vecicek. Napriklad HW
emulator 286, nejake pametove desticky, case na HD apod. Jo, a taky nejaky
vecicky na Commodore 64. Ale pokud ma nekdo zajem o seznam, tak vydrzte.
Prestehoval jsem asi 2 tuny materialu a misto do noveho prostoru jsem to
musel umistit do moji dilny (ale na ty Amigy a Commodore je to jen par
kousku). Nyni budu cca 1 tyden skoro porad mimo a pak bych jiz mel mit
celkem 3 tydny volnejsi,  kdy bude synator na tabore. Tedy pokud se vyhrabe
z dnesniho padu z cca 3 metru, kdy to odnesla i hlava. Ale v nemocnici si ho
nenechali a tak to snad bude OK.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz