Stavba GPS prijmaca

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Středa Červen 30 21:32:11 CEST 2004

Nevyplati se. Pokud jste financne zajisten a chcete si jen hrat, pak prosim.
Pryc je doba kdy si lidi staveli napriklad satelitni prijimace.
Prave dnes jsem dovyklidil jeden svuj sklad, ktery jsem zrusil, protoze byl
trosicku z ruky a mam moznost si pronajmout dalsi prostor v dome. Kdyz jsem
vynasel bordel do kontejneru, tak tam manik vyhodil 2x plejstejsna a 1x
satelitni prijimac. Tak jsem to vzal na studijni ucely :-))
No a vtom mem skladu jsem nasel jeste treba obvody SL1452, ktere se do tech
sat. prijimacu pouzivaly. Za 500 sly na dracku. Nastesti zustaly uz jen 2ks
:-))
Postupne a "velmi pomalu" :-)) dam na http://www.cbazar.cz  co jsem tam
jeste objevil.

Jindra Polivka