Hleda se:

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 30 15:03:09 CEST 2004

To je jasne. Ja zajicka takhle v ruce (ani po ruce, i kdyz to je asi
resitelne) nemam, takze tomu samozrejme take odpovida okamzite nejvyhodnejsi
styl rychleho reseni kazdeho z nas.

Myslim ze za tu cenu toho RCM3600 jak si ji nadhodil fakt nema cenu se vubec
trapit, zvlast kdyz to mas zmaknute - to je pak tezke navrhnout cokoli
jineho a asi i zbytecne pro 2ks :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Wednesday, June 30, 2004 2:36 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Hleda se:

> Jeste nez dojde k memu uplnemu zahluseni, bych si dovolil skromne
navrhnout
> 2x PIC :))).

Asi se budes divit, ale presne takhle jsem uvazoval take, dokonce i ty
18F452
s PSP jsem chtel pouzit (a mam je i v supliku)
Jenze bohuzel vychazi prilis slozite rozdelit logiku a buffer do dvou
brouku,
nerikam ze to nejde, jen bych musel moc myslet :-)))

No a kdyz vezmu v uvahu:
- 2x18F452 - je cca 400-500,- Kc, dratovat, myslet, napsat

a na druhou stranu
- 1x RCM3600 za cca 1000,- s bohatou rezervou ve FLASH i SRAM

tak jsem si vybral zajice :-))

S pozdravem
MK

PS: to co prodelam na zeleze se mi vrati v rychlosti a pohodlnosti napsani
SW
Pri jednom (dvou) kusech holt musis myslet ekonomicky :-)))