Digitalni vysilani

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Úterý Červen 29 22:37:35 CEST 2004

Zdravim,

To ze to lze chytat na kus dratu a dokonce i v pohybu je pravda...
Je to otazka modulace signalu. Asi hlavnim duvodem je, ze se jednotlive
vysilace vzajemne nerusi, nemusi byt tak daleko od sebe a resi to
interference odrazu.
Ale to je jen tak na hrubo :).
Samotneho by mne zajimaly zkusenosti, hlavne pokud tu je nekdo rovnou
tzv. od "fochu" :))).

S pozdravem,
                        Marek Pavlu