Hleda se:

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Úterý Červen 29 21:48:36 CEST 2004

Zdravim,

to DIL pouzdro je nutne? Nestacila by treba atmega64+redukce do dil?

jinak v AVR a PIC jsem neco podobneho nedavno hledal a nenasel,
snad mega162, ale ma jen 1kB RAM a pridavat k ni ext. pamet
- no nevim - i kdyz, mozna nejake 2kB/70ns kousky z GM za 50Kc
by stacily

Ivos

> Prosim poradte, hledam pro jednu aplikaci, ktera se nebude nejspis
opakovat procesor (mikrokontroler)
> Podminky:
> - okamzita dostupnost be dvou kusech
> - 2x seriovy port
> - => 2048B RAM
> - FLASH
> - ISP
> - pouzdro DIL do 40pinu
> - dostupne vyvojove prostredi (Asm a nejlepe i Ccko)
>
> Jedna se jen o konvertor 38400Bd - 38400Bd s jednoduchou ridici logikou
>
> Prosel jsem mne blizke rodinky, ale bud jsem blbe koukal, nebo tam nic
vyhovujiciho neni :-(