Nejakych 15ns by bodlo :).

MK info@mcu.cz
Úterý Červen 29 20:32:50 CEST 2004

> Ak som dobre videl, ten DS nedefinuje ziadny vztah medzi OSC1/CLKOUT a
> AD<15:0> resp. WRL/WRH (tie zvisle ciarocky od osc1 by som skor povazoval ako
> orientacne, v skutocnosti to moze vyzerat kadejako, si myslim).
> Uz len to, ze dobezna hrana (t.j. zaciatok platneho pulzu) WRH/WRL je od tych
> "zvislych ciarociek" o dost dalej nez nabezna, ma minimalne odradza od toho,
> aby som automaticky predpokladal, ze WRL/WRH je clockovane nabeznou hranou
> OSC1. Nasvedcuje tomu aj ten 5ns presah dat - tie teda musia byt clockovane
> inym zdrojom ako WR. Vo vnutri to moze vyzerat kadejako...

Podle tech maluvek to sedi. Logika v MCU se nedela asynchronni, ale vzdy synchronni.
Takze bych predpokladal, ze vse je vztazeno k referencnim hodinan.
Pokud jsou interne rozfazovany, tak opet synchronne :-)))
Ale co Panu Jirimu brani se na to posivat nejakym slusnejsim ukazovatkem, a kdyz ho nema,
ta co to krmit treba 100Hz a koukat se na to nejakym bazmekem na LPT port, rekl bych
ze rozfazovani bude temer shodne pri 100Hz i 10MHz :-))))

S pozdravem
MK

PS: Pane Jiri, jen se teste, tohle jen tak neprejdu bez poznamek :-))))