Materstina (bylo: Re: Prodleva pomoci TMR0)

J.R. siliconbrain@siliconbrain.biz
Úterý Červen 29 19:13:01 CEST 2004

> To nepochybne, o tom tu ale nebyla rec. Gramaticke hrubky nejsou
> zkratka, na tom se doufam shodneme.

Shodneme, a, jak jsem jiz psal, je, alespon pro mne, potesujici, ze cesky
jazyk v teto konferenci se (az na mne) hodne zlepsil.

> [...]
> zjistil, ze prave o tom jsem tam mluvil (byt jsem to doplnil slovy, ze i
> s tim se da obcas neco delat). Ja mam ale totiz spis dojem, ze jde o
> lenost, laxnost, nezajem, salamismus apod. a nejsem prvni (a zrejme ani
> posledni), kdo tady na to upozornuje. Pohybuju se netem uz hodne dlouho
> a pozoruju, jak zejmena zde jazyk zoufale trpi a upada, zvlast markantni
> to byva pod naporem "tech mladsich", kteri maji ony tzv. "jine priority"
> a tak praseni materstiny povazuji za normalni. Procento skutecnych
> dyslektiku apod., kteri se snazi a presto to nejde, opravdu nebude az

Lidi, majicich "jine priority" je ale v teto konferenci jen velice malo...

S pozdravem "Nech i brouka zit" se pro dnesek louci.
--
Rt

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.