Nejakych 15ns by bodlo :).

Wek wek@evona.sk
Úterý Červen 29 18:22:22 CEST 2004

> Jen skromny dotaz, signal OSC1 nebo CLKOUT muzes pouzit ???
> Pokud ano, tak v cem je problem ??

Ak som dobre videl, ten DS nedefinuje ziadny vztah medzi OSC1/CLKOUT a
AD<15:0> resp. WRL/WRH (tie zvisle ciarocky od osc1 by som skor povazoval ako
orientacne, v skutocnosti to moze vyzerat kadejako, si myslim).
Uz len to, ze dobezna hrana (t.j. zaciatok platneho pulzu) WRH/WRL je od tych
"zvislych ciarociek" o dost dalej nez nabezna, ma minimalne odradza od toho,
aby som automaticky predpokladal, ze WRL/WRH je clockovane nabeznou hranou
OSC1. Nasvedcuje tomu aj ten 5ns presah dat - tie teda musia byt clockovane
inym zdrojom ako WR. Vo vnutri to moze vyzerat kadejako...

wek