Nejakych 15ns by bodlo :).

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Úterý Červen 29 14:44:04 CEST 2004

Strilim od boku, ale tipnul bych, ze neco je vzorkovano sestupnou hranou
strobe.
A zrovna jako na potvoru s tim konci platnost dat na sbernici a ty data
jsou o neco
rychlejsi :(.

Zkusil bych to resit derivacnim RC clankem na tom strobe, proste na
nabeh strobe
vygenerovat kratky puls, kratsi nez platnost dat.

Ale mozna jsem uplne mimo :))))

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.