Fader, alias 100mm potenciometr, a switch

dasl@tchibo.cz dasl@tchibo.cz
Úterý Červen 29 12:58:12 CEST 2004

Ok, nic ve zlem, cena je primerena, jen jsem psal o te mene EUR.
Neni to moc, ovsem prirozene hledam zpusoby, jak cenu jeste snizit, napr.
najit jineho dodavatele atd...

Diky.

David Slosarek

-----Original Message-----
From: J.R. [mailto:siliconbrain@siliconbrain.biz]
Sent: Monday, June 28, 2004 3:31 PM
To: [HWnews]
Subject: RE: Fader, alias 100mm potenciometr, a switch

Neberte to ve zlem, ale uz tomu nejak nerozumim:

pisete:
Mel jsem predstavu tak do 500 kc, kdyby byly opravdu solidni, tak bych dal i
treba 1000 za kus, ale i tak je to problem sehnat.

> no, ono by to bylo krasne, bohuzel je to 12,1 GPB, tedy liber (x 55,-
> Kc) a ne EUR. S temi EUR by to byla velmi lakava nabidka. Ale diky za
> informaci, alespon neco se naslo...

... a ted je vam 665,50 Kc moc?

Zkuste se podivat na:
http://www3.alps.co.jp/pdf/2004pdf/pdf_e/Potentiometer/Mixers/mixer_spec.pdf

a pak vybrany typ poptat na http://www.alps-europe.com/

Od 1.5. jsme cleny EU, tak by melo byt jedno, zda zbozi objednate v Brne
nebo v Mnichove. Tedy, samozrejme az na postovne. Ale berte to tak, ze za
kvalitu musite zaplatit.

No a nebo je to mozno udelat jako pred 30 lety - otocny potenciometr,
hlinikovy bubinek, na nem navinute lanko, z dratu do kola (mozna motorky)
udelane vedeni jezdce. A posuvny potenciometr byl hotov. Neco jsme se jich
nadelali. Ale uz v tom 74 staly 200 Kcs.
--
Rt
---