Zahada ethernetoveho kabelu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Červen 29 12:01:51 CEST 2004

A co kontakty mezi zasuvkou a zastrckou mily Johnsone? Casto je chyba prave tam. Kdysi jsem taky mel cest s nejakym aususovyma RJ45 kostickama, ktere mely na zacatku 8 zlabku, ve kterych jsou pozlacene kontakty, droboucky nalitek plastu. Ten nadzvedaval dratky v zasuvce nad kontaktiky v zastrcce a fungovalo to primo na heslo. stacilo vzit nuz a nalitek seskrabnout a byl pokouj.

Jakub Serych