distributor NEC

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Středa Červen 30 09:51:45 CEST 2004

já jsem od NECu sháněl SRAMky. Byl to dost průser, nakonec jsem se musel
pokojit s ISS a kapacitou jen 1Mx8 :-( Dodavatele NECu se nekonec
podařilo sehnat, ale pro moje "ubohé" potřeby řádově stovek kusů byl
obrovský dodací termín a obrovská cena ... kousky pro vývoj - naprosto
nesehnatelné - toť má zkušenost s NEC vs. ČR. :-/

S pozdravem

O. Kozumplik
http://hysteria.webpark.cz