Linux Danix :o(

Dee Jay mrdeejay@seznam.cz
Úterý Červen 29 00:04:14 CEST 2004

diky za vsechny odpovedi
ted trochu nestiham ,ale makam na to jak to rozjet :o)

- chtel jsem si nastavit jen pripojeni k internetu pres lan a vyzkouset co
ten "tucnak" umi :o)
- neslo mi o routovani mezi 2ma sitovkami (tu druhou tam mám jen z lenosti
pouziva se jen jedna )
- samozrejne navod na konfiguraci sitovky jsem si precet a o pomoc jsem
volal az sem byl v koncich :o)
- jo s tim prihlasenim by to mohlo jit - to me opravdu nenapadlo

zatim diky ... ozvu se

DeeJay

----- Original Message -----
From: "Vena Kovar" <vkovar@zlatestranky.cz>
To: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
Sent: Monday, June 28, 2004 8:18 AM
Subject: Re: Linux Danix :o(

> no vetsinou se to da nastavit pres ifconfig a route.
> Co vam vypise ifconfig a route?Predpokladam ze je to stejne jak na MDK
> RH tak mozna i na Danixu.Kdyztak mi napiste soukrome na repair@repair.cz
> V Pá, 25. 06. 2004 v 20:37, Dee Jay píše:

Teda ta zprava uz je dlouha jako mrcha, mazte ty texty a hlavicky...

V Danixu po nabootovani, pokud se pamatuju, neni automaticky prihlasen root,
ale nejaky zakladni user. Cili pro rucni nastavovani ifconfigem je treba do
konzole, prelogovat se pomoci "su - root", heslo je (myslim) prazdne. Pak
staci (pro priklad) "ifconfig eth0 192.168.1.1 netmask 255.255.255.0" a melo
by byt hotovo. Nebo, protoze se to puvodnimu tazateli nezadarilo prostredky
Danixu, spis dostanete nejakou chybu, ale aspon se da z chyby usuzovat na
duvod. A pokud z te chyby nebudete moudry, hodte ten text sem, my si ho uz
ozvejkame :-)

Danix ma klikaci nastroj, ktery ten ifconfig a route podle vyplneneho
formulare umi udelat, ale pokud neuspeje, moc na diagnostiku toho nevykeca.

Vena Kovar