RE: Dlouhotrvající blikač LED - kontrolka

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek@freescale.com
Pondělí Červen 28 15:49:20 CEST 2004

Kolega po me chtel udelat "falesnou kameru", tedy dutou bednu vypadajici jak kamera, na ktere blika LEDka "jako ze to zije" :-)
Udelal jsem to z jedne 74HC00 a hrstky R a C, z jedne pulky hradel monostabl, z druhe oscilator, takze ta LEDka asi tak jednou za dve vteriny blikne (~0.1s). Cele to zije ze dvou tlustych burtu "s medenou hlavni" a basti to v prumeru asi 80uA.
Zlodeje to pry skutecne odpuzuje.

Jirka N.