Pec pro reflow z toastova če ?

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Červen 27 21:16:24 CEST 2004

At 21:00 27.6.2004 +0200, =?utf-8?Q?Pavel_Ko=C5=99ensk=C3=BD?= wrote:
>Mimochodem,
>
>někdy v půlce dubna, když jsme tady klábosili o HPIB, počítačích
HP9000 atd. tak padla zmínka o tom, že bychom si mohli poklábosit u pivka.
>Od 9.7. budu 14 dnů v Dolním Lánově na chalupě. Což takhle se sejít
na to pivko ? A ty HP9000 bych taky rád omrknul, staré přístroje od HP
miluju.

;-) Jasne, to neni vubec problem. Jeden ten Simak mi uz osazuje (ty HPcka
jsem nakonec rozchechtal) takze to muzu predvezt v praxi.

>Když nastartuju elektroběžku (doufám, že mně v Pace nevypečou a
skutečně jí tam budu mít připravenou až tam tudy budu projíždět),
tak bych měl být ve Vrchlabí co by dup.

Pokud to vyjede kopec k letisti tak pak uz je to porad jen po rovine ;->

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz