zapis do EEPROM pri padani napeti

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Pátek Červen 25 22:08:33 CEST 2004

Zdravim,

Je to sice hazard, ale co takhle aplikace, ktera nema o ukladaných
datech zadne poneti???
Dam priklad, mam jednoduchy prevodnik, ktery nacita data z UART0 a
posila je na UART1. Pritom data nejsou delena na nejake pakety, je to
jen proud dat pro dane zarizeni beze smyslu...
A to zarizeni ma za ukol, aby co nejvice dat pri vypadku napeti ulozilo
do buffru. Ja osobne bych se tedy snazil ulozit co nejvice ac s
moznosti, ze data budou na konci chybna. Neresme ted, jak nalozit s
informaci o delce zaznamu, resit ji bezpecne lze....

Takze si myslim ze pro puvodni tazateluv dotaz tu precedens je a muj
osobni nazor je, ze se do eeprom bude zapisovat nejdrive v pohode, ale
jak zacne klesat napeti ke katalogovym hodnotam, bude pocet chyb rust,
protoze napeti privedene na jednotlive pametove bunky jiz nebude schopno
preklopit je na pozadovane stavy...

Mylim se???

S pozdravem,
                        Marek Pavlu