Vychylovaci civky v TV

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Červen 25 14:00:55 CEST 2004

Ponekud me unika, jaka cara se vam zobrazila "po cele delce", svisla, nebo
vodorovna ?
Danhard
----------

      Dobry den,
nekdy pred dvema mesici jsem se ptal zda by nesla vymenit obrazovka vymenit za
jinou.Mel jsem doma jednu 72cm obrazovku z rozbite televize a funkcni desku z
TV 54cm.Obrazovku jsem vymenil,ale vzdy po zapnuti zacalo piskat trafo (zdroj
nebo VN trafo-neslo to rozpoznat) a obrazovka se ani nerozsvitila (neslo
zhaveni a nebylo na nem ani napeti).Tak jsem laboroval a zjistil jsem ze kdyz
vyndam horizontalni vychylovaci civku tak se vse rozbehne a na obrazovce se
zobrazi cara po cele delce obrazovky.Mohl by jste mi nekdo poradit jak
predelat zapojeni tak,abych mohl zapojit i horizontalni vychylovani?Jde mi jen
tak o pokus zda by to slo zprovoznit.Kdo si hraje nezlobi :o) Zkousel jsem
bymenit tlumivku z te "stare" televize a otrochu se to zlepsilo (zdroj stale
piska ale uz se rozzehne obrazovka a na ni je jaky sobrazec-snazi se to
vychylovat ale nejde to) ale stejne to nejde.Diky vsem za radu.

S pozdravem Tomas Werschall