Linux Danix :o(

Jirka zaloha@volny.cz
Pátek Červen 25 15:15:36 CEST 2004

Dee Jay napsal(a):

> zdravim Linuxare Danixare :o)
>
> takze mam stazenyho Danixe nekde z 2003.11.01
> v podstate to jede dokonce to hraje,mluvi,obrazky prohlizi  :o) ,ale k netu
> se s tim nepripojim ani omylem
> resp. spis nejede pripojeni k jakekoli siti.
> spustim konfiguraci sitoveho adapteru - najde to 2 coz je dobre 2 fakt mam a
> zacne s to ptat na parametry
>
> DHCP - tak to vim nepouzivam ho
> IP adress - jo tak to bude asi pridelena IP meho stroje
> network mask - tak toje maska podsite - takove to 255.255....
> broadcast adress - tak to netusim co to po me chce
> [...]

Odpovim, prestoze si myslim, ze to sem nepatri (uz moje zminka byla dost
OT) a jsem Linuxovy laik:

zkousel jsem Danix na dvou PC; na tom novejsim se vse vcetne site
detekuje samo a net jede okamzite, na tom starsim musim konfigurovat
rucne sitovou kartu (priblizne tak, jak popisujete). DHCP mi v obou
pripadech dela HW router, ale ten starsi stroj to v Danixu pres nej
proste nejak nezvlada (ve W98SE ano). Stejne problemy jsem mel s
Mandrake tusim 9.1, predchozi 8.2 chodila take pres autodetekci sama...

Jinak detailni sitove parametry Vam neporadim, taky v tom litam jak
nudle v bande. Jen tusim, ze pokud nemate DHCP, tak pak musite mit
providerem pridelenou pevnou IP + dalsi parametry.

Jirka